flashmemori tablighati1

مزایای استفاده از فلش مموری تبلیغاتی

مزایای استفاده از فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی را می توان به راحتی سفارشی کرد.

روش های مختلفی در مورد چگونگی استفاده از آنها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی وجود دارد، به طوری که آنها را به راحت ترین و با ارزش ترین اقلام برای ارتقای برند شرکت یا نام تجاری تبدیل می کند. به عنوان مثال، شرکت می تواند لوگوی خود را بر روی بدنه آن چاپ کند. چیزی که این ابزار را خاص تر می کند توانایی آن در ذخیره اطلاعات است. از این رو، حتی می توانید یک فایل Powerpoint تبلیغاتی را در مورد چشم انداز و مأموریت شرکت تهیه کنید و به همراه متون مورد نظر خود بر روی فلش مموری تبلیغاتی ذخیره کنید تا دریافت کنندگان به راحتی بتوانند آنها را مشاهده کنند.

مزایای استفاده از فلش مموری تبلیغاتی بدین صورت می باشد :

  • جابجایی و حمل آسان

کاربران می توانند آن را در جیب ، کیف پول یا کیف دستی خود قرار داده و یا از دسته کلید و یا یک بند، آویزان کنند.

  • کاربردی و بادوام و ماندگار

یک فلش مموری تبلیغاتی سفارشی می تواند یک تاثیر بهتر نسبت به یک هدیه تبلیغاتی استاندارد در طولانی مدت ایجاد کند.

در مقایسه با بقیه موارد، یک ابزار تبلیغاتی است که کاربردی بودن آن هم ثابت شده است و کمتر احتمال دارد که بیرون انداخته شده یا فراموش شود.

تنوع در حجم ، جنس و طرح

انواع فلش مموری ها در بازار با حجم های متفاوت از 1 گیگابایت تا 264 گیگابایت و بیشتر می تواند در زمره انتخاب برای هدیه تبلیغاتی قرار گیرد. همچنین تنوع بسیار زیاد در شکل و فرم و اندازه هر نوع سلیقه و نیازی را برطرف می کند حتی می توان فلش مموری های با زمینه های خاص در شکل و طراحی را به راحتی پیدا کرد (مثلا پزشکی، مکانیک، خودرو، سرگرمی، کودک، جواهر و تزئینی و …) همچنین تنوع در جنس مثل فلش مموری فلزی، فلش مموری استیل، فلش مموری پلاستیک فشرده یا پی وی سی ، فلش مموری چوبی،فلش مموری چرمی، بازیافتی و بسیاری دیگر که امکان انتخاب بسیار گسترده ای را برای تبلیغات ایجاد می کنند.

طول عمر بالا و تاثیرگذاری مفید

طول عمر بالای این هدیه تبلیغاتی آن را به تبلیغی ماندگار تبدیل می کند (در صورتی که بسیاری دیگر از هدایای تبلیغاتی طول عمر و زمان مصرف کوتاهتری دارند) همچنین تاثیر مثبت و احساس خوبی که این هدیه تبلیغاتی بر روی گیرنده و مخاطب هدف ایجاد می کند و به عنوان یک هدیه با ارزش و استاندارد، مخاطب و شخص هدف را مجبور به واکنش مثبت کرده و کمتر کسی ممکن است آن را نادیده بگیرد.

همه گیر بودن فلش مموری

از این هدیه تبلیغاتی برای پوشش بر تمامی گروههای جامعه، درآمدی و میزان تحصیلات و حتی تمامی رده های سنی می توان استفاده کرد و هیچ محدودیتی برای استفاده از این هدیه تبلیغاتی مفید وجود ندارد چرا که فلش مموری به عنوان یک ابزار کلیدی و کارآمد در تمامی سطوح زندگی کاربرد دارد.

برای دیدن جدیدترین فلش مموری های تبلیغاتی و اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید و یا از بخش فلش مموری سفارشی بازدید فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *