استفاده از USB های تبلیغاتی برای نیازهای بازاریابی شما

حافظه های ذخیره سازی امروزه در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که با توجه به نیاز مصرف کننده در ابعاد و اشکال و حجم های گوناگون ساخته شده اند.در این میان درایوهای فلش بخش بزرگی از صنعت ذخیره سازی دستگاه ها هستند.

اگر بخواهید کالاهای تبلیغاتی را به همه مشتریان خود تحویل دهید یا فقط بخواهید در مناسبت های مختلف به کارمندان خود پاداش دهید ، انتخاب گسترده ای در بازار وجود دارد و اگرچه بازار طیف گسترده ای از تبلیغات را برای انتخاب ارائه می دهد ، اما انتخاب مورد صحیح بسیار مهم است ، انتخاب یک کالای تبلیغاتی که فقط مورد توجه بازار مورد نظر شما قرار نگیرد ، بلکه باعث تبلیغ بلند مدت کسب و کار شما نیز بشود.

655

USB درایو های مارک دار یک سری مزایا را به شما ارائه می دهند که به شما در ارتقاء برند شما کمک می کنند. اول از همه ، درایوهای حافظه USB می توانند مقدار زیادی داده را در خود جای دهند و مردم آنها را بسیار مفید می دانند.

درایوهای حافظه USB نه تنها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند ، بلکه از نظر مقدار داده ای که قادر به ذخیره آن هستند نیز رشد کرده اند. به جای سرمایه گذاری در یک درایو حافظه USB تبلیغاتی با ظرفیت ذخیره سازی محدود ، عاقلانه است که پول خود را صرف یک حافظه USB کنید ظزفیت ذخیره سازی بیشتری دارد.

با این کار مطمئن خواهید شد که کالای تبلیغاتی شما نیازهای مشتری شما را برآورده می کند و مشتریان شما روزانه تجارت شما را تبلیغ خواهند کرد.

22

نکته بعدی که باید در مورد درایوهای حافظه USB تبلیغاتی به خاطر بسپارید ، قابلیت حمل آنها است که به خودی خود یک مزیت محسوب می شود. امروزه ، همه ما به دستگاه های تلفن همراه اعتماد می کنیم. با این حال ، همه ما با استفاده از فضای ذخیره سازی ابری برای اسناد و پرونده های مهم خود احساس راحتی نمی کنیم. علاوه بر این ، همه ابزارها با 3G یا 4G سازگار نیستند. و این بدان معنی است که ، اگر مشتری های شما از فضای ذخیره سازی ابری استفاده می کنند ، ابتدا باید اتصال Wi-Fi قابل اطمینان برای دسترسی به داده های خود پیدا کنند. اکنون ، با استفاده از یک درایو USB ، آنها می توانند داده های خود را در هر کجا که می روند حمل کنند و با اطمینان ، با یا بدون اتصال به اینترنت ، بلافاصله به آنها دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این ، این موارد یک ابزار بازاریابی موثر است که به شما امکان می دهد شرکت خود را به طور منظم ارتقا دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روی یک کالای تبلیغاتی سرمایه گذاری کنید که مطمئناً می دانید مشتری های شما آن را روی میز کار خود قرار می دهند. این اساساً به این معنی است که هر شخصی که به میز کار نزدیک می شود ، نام شما را می بیند و هرچه بیشتر نام شما را ببینند ، شانس بیشتری برای یادآوری آن وجود دارد. هنگامی که آنها به خدمات یا محصولی نیاز دارند که شرکت شما آن را  ارائه می دهد ، شرکت شما اولین چیزی است که به آن فکر می کنند.

12

ظرفیت ذخیره سازی

یکی دیگر از عوامل مهم تصمیم گیری ، شناسایی ظرفیت ذخیره سازی درایوهای حافظه USB تبلیغاتی شما است. درایو های حافظه USB ممکن است از ظرفیت کم 8 گیگابایت تا ظرفیت های بزرگتر 128 گیگابایت باشند. بدیهی است که ظرفیت کوچک USB هزینه بسیار کمتری نسبت به گزینه های بزرگتر دارد. با این حال ، مشتریان شما ممکن است از هدایای تبلیغاتی شما استفاده نکنند زیرا این امر راحتی لازم را برای آنها ایجاد نمی کند. پرداخت کمی بیشتر برای یک درایو USB تبلیغاتی با ظرفیت زیاد ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که مشتری شما به آن نیاز دارد و بنابراین می تواند به سود برند شما باشد. به خاطر داشته باشید ، هر وقت مشتری شما در یک کافی شاپ شلوغ قهوه می خورد و از دستگاه تبلیغاتی شما برای کار روی پرونده های دیجیتالی خود استفاده می کند ، عملاً تبلیغات رایگان را برای هر کسی که در اطرافش است مشاهده می کند. علاوه بر این ، همچنین این اطمینان را می دهد که مشتری شما هر زمان که بخواهد برای یک محصول یا خدماتی که تجارت شما ارائه می دهد ، نام شما را به خاطر بسپارد.

55

شرکت ما چاپ آرم یا شعاری را که می خواهید روی فلش مموری چاپ کند درخواست خواهد کرد ، سپس  سفارشات شما چاپ و برای شما ارسال می شود. بدیهی است که این فرایند مستلزم کار زیاد و زمان زیادی است.

مزیت های فلش مموری های اختصاصی:

1-صرفه جویی در هزینه ها

یو اس بی درایوهای فلش شخصی سازی شده باعث صرفه جویی در هزینه ها می شوند.

2-تنوع بالا

یو اس بی درایوهای اختصاصی به اشکال و رنگ های مختلف در تنوعات گوناگون

3-قابلیت حک لوگو و سایر اطلاعات

یک شرکت می تواند گرافیک ، آرم شرکت ، شعار یا هر متن دیگری از جمله جزئیات تماس یا اطلاعات شرکت را به فلش اختصاصی خود اضافه کند.

4-ماندگاری برند

بهبود روابط با مشتریان و ایجاد یک تصویر تجاری خوب در ذهن مشتری و ماندگاری برند

درایوهای فلش با طرح های سفارشی می توانند با نشان دادن آرم ، نام شرکت ، متن یا گرافیک ، مارک ها را به دقت منعکس کنند.

5-قابلیت بارگزاری سریع

پیام ، کتابچه های راهنما ، بروشور ، فرم ها و گزارش های مختلف یا سایر موارد مهم را می توان به سرعت بارگزاری کرد.

6-قابلیت حمل آسان

درایوهای فلش نیز به طور قابل توجهی کوچکتر از انواع دیگر دستگاه های ذخیره اطلاعات هستند ، که باعث می شود بتوان آنها را در مکان های مناسب مانند جیب ها و زنجیرهای کلید ذخیره کرد.

32

7-ظرفیت ذخیره سازی فراوان

حافظه های فلش امروزی فضای ذخیره سازی بسیار بیشتری نسبت به حافظه های قدیمی ارائه می دهند ، در بسیاری از آنها حداکثر تا 128 گیگابایت حافظه ذخیره می شود.

8-سرعت انتقال سریع

سرعت انتقال دستگاه های USB 3.0 امروزی تا 4.8 گیگابایت در ثانیه است که این سرعتی است که سایر دستگاه های ذخیره سازی نمی توانند با آن مطابقت داشته باشند. حتی سریع ترین هارد دیسک ها نیز تنها تا 150 مگابایت سرعت انتقال دارند.

9-سازگاری با بسیاری از دستگاه ها و سیستم عامل ها

رابط USB یکی از بهترین روش ها برای اتصال درایوهای فلش به تقریباً هر دستگاهی شده است. خواه لپ تاپ ، نت بوک یا دسکتاپ داشته باشید ، احتمالاً درگاه هایی برای سه یا چند درایو USB دارد که به شما امکان می دهد این دستگاه ها را بدون مشکل وصل کنید. این به مراتب بهتر از کارت های حافظه SD قدیمی است که بسیاری از رایانه ها اسلات آن را ندارند.

10-سازگار با محیط زیست

بدون نیاز به استفاده از یک قطعه کاغذ ، می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک درایو USB ذخیره کنید.

11-امنیت

داده های ذخیره شده در USB می تواند قفل شود یا با رمز عبور محافظت شود تا کلیه پرونده های شرکت شما ایمن باشد.

فلش مموری های اختصاصی چگونه می تواند به ارتقا کسب و کار شما کمک کند؟

هنگامی که لوگو شرکت خود را در درایو فلش چاپ می کنید ، به شما این امکان را می دهد که در بازار بازاریابی کنید و تجارت خود را ارتقا دهید. هدیه دادن فشل مموری به کارمند خود یا توزیع آن برای مشتریان شما علاقه بسیار زیادی را در میان دیگران ایجاد می کند و این کار باعث می شود که مورد توجه قرار بگیرید. همچنین هدیه ای است که ارزش بسیار بالایی دارد ، گرچه هزینه زیادی ندارد.
اگرچه شما همیشه می توانید کاتالوگ و بروشور های تبلیغاتی حاوی جزئیات کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید ، اما به احتمال زیاد آنها در همان لحظه ای که مشتری از دفتر شما خارج می شود ،آنها را به عنوان زباله به بیرون پرتاب می کنند. در عوض ، هدیه دادن به آنها یا دراختیار قرار دادن یک درایو فلش ، نه تنها باعث خوشحالی آنها می شود ، بلکه می دانید که قرار نیست مورد در سطل زباله پایین برود.

فلش مموری فانتزی

مواردی که قبل از انتخاب نهایی خود باید در نظر بگیرید:

قبل از تصمیم گیری نهایی ، عوامل مهمی وجود دارد که شما قطعاً باید آنها را در نظر بگیرید،بنابراین اطمینان حاصل کنید که محصولات با کیفیت بالا برای مشتریان شما ارائه می شود که باعث ایجاد تصویر حرفه ای از برند شما می شود.

مهمترین جنبه ای که هنگام خرید درایوهای حافظه USB تبلیغاتی باید به آن توجه کنید کیفیت آنهاست و ما در مورد ظاهر محصول صحبت نمی کنیم ، بلکه در مورد کیفیت کلی آن ، چه در داخل و چه در خارج صحبت می کنیم. و این بدان معنی است که شما باید مشخص کنید چه نوع تراشه حافظه ای شامل آن است ، نوع ماده ای که این وسیله از آن ساخته شده است ، آیا یک محصول مجاز است یا نه و حتی کلاهک آن به درستی با این وسیله متناسب باشد. تردیدی نیست که اطمینان از بهترین کیفیت خدمات و محصولات نظر مثبت شما را ارتقا می دهد چوند شما نمی خواهید موردی را به مشتری خود هدیه دهید که عملکردی نداشته باشد یا حتی بدتر از آن ، باعث مشکل شود و پرونده های آنها را خراب کند.

فلش مموری فانتزی

جنبه مهم دیگر انتخاب سبک است. امروزه ، رنگ ها و سبک های سرگرم کننده زیادی برای انتخاب وجود دارد. این شما را قادر می سازد تا گجت ایده آلی را پیدا کنید که کاملاً با رنگ های تجاری شما هماهنگ باشد و در عین حال ، این موضوعی است که مطمئناً می دانید مشتریان شما از استفاده روزانه از یو اس بی درایو و قرار دادن روی میزهایشان بدشان نمی آید.اگر شما مدلی را انتخاب کنید که دارای یک زنجیر متصل باشد ، بنابراین مشتریان شما را قادر می سازد آن را همیشه و در هر مکان که ممکن است حمل کنند.

به طور خلاصه :

آیا درایوهای حافظه USB سفارشی ابزاری کارآمد برای بازاریابی هستند؟

پاسخ قطعی بله است.

امروزه ، همه مشاغل در برابر رقابت زیادی قرار دارند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها به متخصصان برند کمک می کنند تا از بین مردم متمایز شوند و مشتریان جدید را به دست آورند. تجارت تبلیغاتی تنها یکی از ابزارهای فراوان برای انجام این کار است. با این حال ، این در حال تبدیل شدن به یک استراتژی بسیار محبوب برای آن دسته از مشاغل است که سعی در ایجاد روابط محکم با مشتریان و همکاران دارند.

اگرچه ظاهراً به دلیل کاربرد و طراحی بسیار با ارزش به نظر می رسند ، اما درایوهای حافظه USB تبلیغاتی در واقع یک روش مقرون به صرفه برای تبلیغات است و اطمینان حاصل می کند که نام یا مارک تجاری کمتر فراموش می شود. در حالی که یک تبلیغ کاغذی بسیار فوری مورد استفاده قرار می گیرد و می توان سریعاً آن را نادیده گرفت یا کنار گذاشت و دور انداخت ولی کالاهای تبلیغاتی دیجیتالی احتمالاً برای سالهای آینده نگهداری می شوند.

درایوهای حافظه USB تبلیغاتی سفارشی تضمین شده اند که برای مدت طولانی مورد استقبال و استفاده قرار می گیرند. این اساساً به این معنی است که تمام هزینه های اولیه شما احتمالاً چندین برابر بازرگانی شما را بازپرداخت می کند ، خصوصاً در مورد جلب مشتریان جدید و ایجاد تصویر مثبت از نام تجاری و برند شما.

درایوهای حافظه USB تبلیغاتی همچنین می توانند تصویری از حرفه ای بودن و مدرن بودن را در مقایسه با کالاهای بسیار ارزان تر (مانند قلم ، کلاه ، تقویم ، بروشور و غیره) منتقل کنند ، بنابراین باعث ارتقا نام تجاری می شوند.

فلش مموری فانتزی

آرزومند توفیق شما در کسب و کارتان هستیم.

بهترین قیمت فلش مموری تبلیغاتی بسته به نوع فلش، حافظه،جنس و مدل آن متغیر است.

برای کسب اطلاع از آخرین قیمت فلش مموری تبلیغاتی با اولتیتا تماس حاصل بفرمایید.

تا تیم باتجربه اولتیتا‏ راهنمای شما برای انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی متناسب با کسب‌وکار شما باشد.

گروه اولتیتا آماده ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن می باشد ، در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

اولتیتا مرکز تخصصی واردات ، پخش و چاپ فلش مموری تبلیغاتی.

شما می توانید نمونه ای از فلش مموری های سفارشی توسط مشتریان ما را مشاهده کنید.