بنر فلش مموری نوشته2

فلش مموری چیست؟

  1. مشخصات مشابه می تواند فریبنده باشد

اگر شما دو فلش مشابه را مشاهده کنید و می پرسید  “هر دو آنها  USB 3.0 و یک مارک مشابه هستند و 64 گیگابایت حافظه دارند. چرا یک هزینه بیشتر می شود؟ “، پاسخ به کیفیت اجزای سازنده است که نشان می دهد درایو شما چقدر خوب عمل خواهد کرد.

دو نکته سرعت یک درایو فلش را تعیین می کند: درگاه USB و اجزای درایو فلش

USB 3.0  بسیار سریعتر از USB 2.0  است ، اما استاندارد باید توسط پورت USB و هم از طریق درایو پشتیبانی شود. اگر درایو فلش شما USB 3.0  است اما پورت کامپیوتر شما USB 2.0  است، انتقال با سرعت USB 2.0  انجام می شود.

(USB 3.0  داده ها را با سرعت 100 مگابیت در ثانیه انتقال می دهد در حالی که  USB 2.0 با سرعت 15 مگابایت در ثانیه انتقال می دهد)

نکته دیگری که بر سرعت تأثیر می گذارد نوع حافظه فلش مموری و کنترلر مورد استفاده در آن است. بهترین درایوها از همان کنترل کننده های پیشرفته و کیفیت حافظه که در درایوهای حالت جامد (SSD) یافت می شوند، استفاده می کنند در حالیکه درایوهای ارزان تر از اجزای ارزان تر استفاده می کنند که در انتقال و ذخیره سازی داده ها چندان مناسب نیستند.

  1. کوچکتر و باریک تر: همیشه بهتر نیست

یکی از مشکلات اکثر درایوهای فلش این است که بدن آنها به قدری بزرگ است که هنگام وصل شدن به پورت های مجاور USB  مشکل ساز می شوند. خبر خوب این است که درایوهای فلش تمایل به پیروی از قانون مور دارند ، به این معنی که آنها در طول سال ها کوچکتر و کوچکتر شده اند.

درایوهای فلش کوچکتر راحت و قابل حمل هستند ، اما به محض اینکه خیلی کوچک شدند ، نمی توانند آن اجزای با کیفیتی را که در بالا به آنها اشاره شد ، متناسب کنند.

اجزای بهتر معمولاً به فضای فیزیکی بیشتری احتیاج دارند و اندازه برش به معنای سازش است. با تصویب قانون مور در سالهای آینده ، در نهایت ما شاهد فلش مموری های باریکتر و کوچکتر خواهیم بود که نوع عملکردی را که می بینید درایوهای با کیفیت بالاتر ارائه می دهند

آیا به یک درایو فلش نیاز دارید که به اندازه کافی کوچک باشد تا بتواند در هر مکانی جابجا شود ، خوب به نظر می رسد و گران نیست؟ توصیه می کنیم به محصولات اولتیتا نگاه کنید.

  1. طول عمر خوب

به طور متوسط ، فلش مموری ها 3000 تا 5000 چرخه نوشتن را دارند.

  1. امنیت در فلش درایو

چندین درایو فلش به طور خاص برای کاربرانی طراحی شده است که می خواهند داده ها را در هر زمان ایمن نگه دارند. فلش مموری های رمزدار از افرادی که می خواهند داده های شما را هک یا سرقت کنند محافظت می کند.

آیا داده های شما چنان حساس هستند که علاوه بر محافظت از رمز عبور ، باید رمزگذاری شوند؟ اگر بله ، پس یک درایو USB ایمن ، مانند آنهایی که توسط محصولات اولتیتا ارائه شده است ، خریداری کنید که در واقع دارای یک صفحه کلید فیزیکی برای وارد کردن رمز عبور است.

بنابراین ، چه باید خریداری کنید؟

ما به برخی از بهترین درایوهای فلش USB نگاه کردیم و اکثر این توصیه ها هنوز هم صادق هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *