• کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از سایت اولتیتا را دارند، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند. عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.
  • تمامی اصول و رویه‏‌های وب سایت اولتیتا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات وب سایت اولتیتا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
  • عضویت در سایت رایگان است.
  • هر شخص مجاز به داشتن تنها یک حساب کاربری در اولتیتا می باشد.
  • تنها اشخاص حقیقی حق عضویت در سایت را دارند.کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.
  • کاربر، مسئول حفظ و نگهداری تمام تلفن‌ها، سخت‌افزار کامپیوتر و سایر ابزار ضروری برای دسترسی و استفاده از این سایت و تمام هزینه‌های مرتبط به آن است و اولتیتا مسئول صدمات ناشی از ابزار کاربر نمی‌باشد.
  • اولتیتا خود را موظف می داند از تمامی اطلاعات وارد شده توسط کاربر کاملا حراست کرده و آن ها را در اختیار غیر قرار ندهد.
  • تعریف مشتری یا کاربر:مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات وب سایت اولتیتا اقدام نماید.
  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. وب سایت اولتیتا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و روز پنج شنبه 8 الی 13 ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
  • کاربران تا سه روز پس از دریافت کالا حق عودت آن را خواهند داشت. بازگشت کالا فقط در صورت داشتن دلیل منطقی اعم از ایراد فنی یا اشتباه در مدل و ظرفیت فلش مموری ارسالی امکان پذیر می باشد. قبل از برگشت دادن کالا حتما باید از طریق تماس تلفنی هماهنگی های لازم را با اولتیتا انجام دهید در غیر این صورت شرکت محموله ی بازگشتی را دریافت نخواهد کرد.
  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در وب سایت اولتیتا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند وب سایت اولتیتا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای وب سایت اولتیتا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
  • اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی وضعیت پردازش سفارش از شرکت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود. همچنین شرکت مسئولیتی در قبال خرابی‌ها و یا عدم سرویس‌دهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت های مورد نیاز ندارد.
  • کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی شود.